CARA PENGAMBILAN MOZE HERBS:


Inilah cara yang paling mudah untuk menjamin kesihatan anda. Moze Herbs datang dalam bentuk pil. Oleh itu anda tidak perlu untuk melakukan proses penyediaan seperti membancuh atau memanaskannya. Anda hanya perlu sediakan air minum untuk mengambilnya.


A. Jika anda tidak mengalami penyakit serius maka anda ambilnya sebagai makanan tambahan 1 biji setiap pagi atau malam sebelum makan.

B. Jika anda ingin merawat penyakit kronik seperti gout, sakit sendi, resdung & lain-lain, ambil 2 biji sebelum sarapan pagi dan 2 biji sebelum tidur.

C. Untuk menghilangkan mengantuk, ambil 1 atau 2 biji sebelum melakukan aktiviti-aktiviti harian seperti memandu, bersukan, bekerja & lain-lain.


Anda akan mula merasai perubahan pada diri anda sekurang-kurangnya selepas 3 hari menggunakan Moze Herbs mengikut aturan penggunaannya.  Antara kesan yang dapat anda rasai pada peringkat awal ini ialah tiada lagi lenguh-lenguh badan selepas seharian bekerja, badan dan minda yang lebih cergas apabila bangun pagi serta keadaan fizikal yang lebih bertenaga sepanjang hari.

Sebagai rawatan bagi mereka yang mengalami masalah gout, strok, darah tinggi dan lain-lain.  Pengambilan Moze Herbs perlu secara berterusan selama sekurang-kurangnya 30 hari.  Selama tempoh ini, perubahan secara berperingkat dapat dilihat pada pesakit hari demi hari.

Anda boleh berhenti menggunakan Moze Herbs sekiranya anda merasakan sudah sembuh sepenuhnya.

Nota: Sila minum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari semasa mengambil produk ini.

Hak Cipta Terpelihara Truetech Group @2014. Rekaan dan konsep Laman Web: www.eStructureMedia.com.my